joi, 2 iulie 2009

CANTECUL IERBII-o noua scrisoare iubitei mele

"Cioburi de inima vorbe de stele ecuatii fara contur infinitul vazut in spatiul ciobit de abstract!" Mi-am luat ratiunea si am raspandit-o peste tot,unde mai ramasese loc liber.Si apoi m-am dus sa ma razboiesc cu viata!Unde se ascunde omul mai bine decat in iubire?
azi vocea ta tulbura aceasta tufa de liliac,
si unde poate mai bine sa planga decat intr-un clopot de tara?
acolo jos e tare frig
atat de frig
oare ce-ai sa faci mai intai
ai sa ma saruti?ma vei privi?ma vei musca?
iata ispita frumoasa regina din Sabba
ce coama strengareasca din parul meu
negru amurg
c-o noapte mai devreme ai venit
ochii scanteietori sfasie carnea ta
halucinant ma prabusesc pe podea,
o, Doamne,unde te afli acum?
mai ai timp si pentru mine?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Astept cu placere comentariile voastre!
Va multumesc mult!
Mai poftiti!