marți, 7 iulie 2009

IDILA-dedicat dragostei mele

"Cioburi de inima vorbe de stele ecuatii fara contur infinitul vazut in spatiul ciobit de abstract!" Mi-am luat ratiunea si am raspandit-o peste tot,unde mai ramasese loc liber.Si apoi m-am dus sa ma razboiesc cu viata!Miresmele migdalei de dupa ploaia rece
sa-ti impleteasca parul cu degetele-i zece
ca tu sa-ti amintesti iubitul sa se-ntoarca
saruturi in plin soare,sfielnic inceput
sub meri alte saruturi iubita mult iubita
sub merii ninsi de floare sarut peste sarut
miresmele solare trup langa trup ne tin
si shimba-n flacari mireasma oglinzilor din aer
si-n ochii limpezi cerul devine mai senin
copila pargiuta,barbat indragostit
vrajiti unul de altul si de-al luminii sclipat
ne prelungim sarutul pan la suspin si tipat
abisul verde-nfrunze scanteie si atata
sub creste ameteala perechii si vazduhul
vibreaza de insecte,de pasari si arsita
din lac tasnesc emulsii de lumina
izbind otelul vazduhului eliptic
si cad si-ncremenesc intre frunzisuri
intr-o frumoasa suspendare
intinsi alaturi suntem ca doi munti
de calcar intre flacari si cenusa
se risipeste soarele-n basici
si orb precum abcesul ochiu-i crapa
Dupa sarut iubitul abia deschide ochii
se pleaca peste tine ,se pleaca peste apa
tu nu mai esti oglinda si nici furtuna-i vana
tu iti conduci iubitul cum si el te conduce
spre tainita solara armata cu otel
peste o viitoare aducere aminte
pereche continuata mereu alcatuita
nesocoti-vom tarcul celor ce-n el se-nchid
si fetele n-or sa mai uite peisajul
in dupa-amiaza-aceea pe iarba matasoasa
de flacara-o pereche apropie racoarea
si-n plina zi deschide o cale catre stele
iubito,de departe si dincolo de teama
azi te-am vazut pe tine sub merii albi in floare
cum ma saruti uimita sub soarele uimit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Astept cu placere comentariile voastre!
Va multumesc mult!
Mai poftiti!