luni, 6 iulie 2009

DE LA O CLIPA LA ALTA-doar tie, iubito!

"Cioburi de inima vorbe de stele ecuatii fara contur infinitul vazut in spatiul ciobit de abstract!" Mi-am luat ratiunea si am raspandit-o peste tot,unde mai ramasese loc liber.Si apoi m-am dus sa ma razboiesc cu viata!Un strop de roua,varf de creanga;
obarsie,betie ,picurare
O clipa mai tarziu
ma vei cuprinde cu un brat mai proaspat
si mai putin tremurator decat padurea?
nu visez
un glas la nesfarsit izbeste
in linistea adanca
un glas,un glas
la nesfarsit izbeste
in clopotul urechii mele
Nu ,nu visez
un glas pe care nu-ndraznesc sa-l recunosc
un glas rasuna in timpanul
copacului de aur
e glasul tau.
Fosniri de ierburi,fosniri
in noaptea-ntunecata
de ierburi ce m-afunda
in urma pasilor tai repezi
fosniri de ierburi langa lampa mea
fosniri de ierburi pe pagina mea
si roua neagra,
roua neagra
fosniri de ierburi in vinele mele
in sangele meu verde ce da buzna
in sangele meu verde ce se-ntoarce...
Fosniri de ierburi pe sub limba mea
fosniri de ierburi pe sub ierburi;
semintele de mult sunt faramate
Si tu,te-aud acuma
tu fugi alergi intr-una
alergi cu talpa goala
pe sub acest noian de ierburi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Astept cu placere comentariile voastre!
Va multumesc mult!
Mai poftiti!