luni, 20 iulie 2009

FULGERE CUVINTELE


"Cioburi de inima vorbe de stele ecuatii fara contur infinitul vazut in spatiul ciobit de abstract!" Mi-am luat ratiunea si am raspandit-o peste tot,unde mai ramasese loc liber.Si apoi m-am dus sa ma razboiesc cu viata!Raman ascuns de viata in nemarginirile lumii,recunoscand atatea cate le-am rostit,le-am auzit soptindu-mi si gandul mi-a rosit iar hartia nu vrea sa se sparga cu molicinea spumii.
Cu ochiul interior as vrea sa dezic atatea,secerisurile vechi ,oarbe,recolta de furtunaa;ma ingrozeste imaginea stearpa de pe luna cu un nod de iscusinta umana-aproape spre nimic.
Recolta aceasta,in semicerc sau in trepte e oranduita,colea un snop,si altii prefigurati departe...
Din acesti snopi mitologici cu amenintari de moarte,doar cei care-s thaumaturgi mai pot astepta.
De filgere acesti snopi sunt cuprinsi in glia mortii si fantasticul din natura il imbina absurdul.
O,nu deschide gandul care rau a fost candva,aceste fulgere stau in fata portii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Astept cu placere comentariile voastre!
Va multumesc mult!
Mai poftiti!