marți, 21 iulie 2009

RUGACIUNE


"Cioburi de inima vorbe de stele ecuatii fara contur infinitul vazut in spatiul ciobit de abstract!" Mi-am luat ratiunea si am raspandit-o peste tot,unde mai ramasese loc liber.Si apoi m-am dus sa ma razboiesc cu viata!Doamne trimite ingerii tai sa vegheze sufletul celei ce m-a facut fericit.
Asa ma trezesc,cand umbra noptii trece spre alb,cu rugaciuni pentru tine si cu toate ca luminile ard in ferestre,asa ma trezesc mereu intre noapte si zi,cand toate formele smulg intunericului si contururile ies din troienele noptii cu rugaciuni pentru tine iubito.
Asa ma trezesc mereu,intre noapte si zori,cand fotoliul pluteste ca o corabie sub constelatia lampii si lucrurile isi deschid si inchid compasele unghiurilor si masa de lucru se adapteaza la cadrul miral al odaii si mobila se rasfrange in oglinda veche,asa ma trezesc,cu rugaciuni la cer pentru tine,iubito.
Asa ma trezesc intre noapte si zi si peretii se trezesc odata cu mine,si fotografiile tale in culori tremurate imi aduc aminte sa ma rog pentru tine iubito.
Asa ma trezesc mereu intre noapte si zi,cu rugaciuni pentru tine,iubito,si privesc curios ungherele casei daruind tuturor lucrurilor o alta nuanta,mai aproape de suflet ...
Asa ma trezesc mereu cand umbra nocturna trece spre alb,dar luminile inca ard in ferestre,cu rugaciuni pentru tine ,iubito.
Doamne ocroteste cu puterea Ta pe cea care m-a facut si ma poate face fericit si trimite toti ingerii tai s-o vegheze!
Asa ma trezesc mereu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Astept cu placere comentariile voastre!
Va multumesc mult!
Mai poftiti!