marți, 14 iulie 2009

FLUTURI


"Cioburi de inima vorbe de stele ecuatii fara contur infinitul vazut in spatiul ciobit de abstract!" Mi-am luat ratiunea si am raspandit-o peste tot,unde mai ramasese loc liber.Si apoi m-am dus sa ma razboiesc cu viata!Fluturi se sbat in mine ca intr-o gogoasa de matase atunci cand iti simt apropierea calda iubito.Se zbat si vor sa iasa sa zboare si sa faca acel dans fantastic pe care-l au doar ei,fluturii.
Fluturi imi roiesc prin stomac de cate ori iti simt umbra,umbra ce as vrea sa fie cu mine mereu.
Iubito,tu simti fluturii mei?
Voi face cu ei un insectar mare si imens,pentru ca sunt foarte multi,de toate culorile si de toate dimensiunile,fluturi pe care nu i-a vazut inca nimeni si pe care as vrea sa le darui cate un nume.
Nu vrei sa simti si sa atingi frumosii mei fluturi ,iubito?
Sa-i mangai cum m-ai mangaiat pe mine ,sa-i draganesti si sa-i cresti,iar cand vei vedea ca le vine sfarsitul sa-i pui in insectarul acela mare si pe cei morti sa-i inlocuiesti cu unii mai noi si mai frumosi, iubito.
Cat te iubesc si cat de multi fluturi vreau sa-ti ofer!
Sa-ti faci din ei un adevarat muzeu al fluturelui si sa nu spui niciodata ca nu ti-am oferit toti fluturii,pentru ca toata viata ti-i voi oferi.
Fluturi din iubire pentru tine,draga mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Astept cu placere comentariile voastre!
Va multumesc mult!
Mai poftiti!