luni, 13 iulie 2009

O,DACA TU,CARE DE BRAT MA IEI.


"Cioburi de inima vorbe de stele ecuatii fara contur infinitul vazut in spatiul ciobit de abstract!" Mi-am luat ratiunea si am raspandit-o peste tot,unde mai ramasese loc liber.Si apoi m-am dus sa ma razboiesc cu viata!O,daca tu,care de brat ma iei,
pictand prezentu-n vise mi-l invalui,
inseamna ca nu sunt dintre acei
copii ce lumii nu i-ar smulge valu-i.
Din carti batrane-i dadeam vietii pret,
urzind progres si fericire-n lume
stiinta stearpa,trufasul dispret
mi-acopereau tot sufletul cu brume.
Dar nu gustasem nici strugurii copti
si nici dulceata,zmeura sau prune,
care-ti inseninau atatea nopti
si zile cu-o voioasa-ntelepciune
Spun oamenii ca toate merg pe dos,
gandind cum imi gandea copilaria,
zadarnic inventand un vis frumos,
pana-a-ti cunoaste nevinovatia.
O,daca tu,care de brat ma iei,
imi duci spre-ntelepciunea-ti ratacirea,
cu cartile-nvechite vreau s-o-nchei,
ca sa nu mai cunosc decat iubirea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Astept cu placere comentariile voastre!
Va multumesc mult!
Mai poftiti!