luni, 6 iulie 2009

FILELE TIMPULUI-iubitei mele dragi

"Cioburi de inima vorbe de stele ecuatii fara contur infinitul vazut in spatiul ciobit de abstract!" Mi-am luat ratiunea si am raspandit-o peste tot,unde mai ramasese loc liber.Si apoi m-am dus sa ma razboiesc cu viata!In mainile tale rasfoiesc filele timpului
si simt printre degete cum clipele se scurg
Ah!de-as putea opri clipirea,trecerea absurda
sa ascult in rasfoirea palmelor tale
pemele noptii cu vanturi si nori
cu deslipirea copacilor din echinoctiul de toamna
cu parul tau ravasit peste ochii adanci,
ascunsi in arcade de templu tacut,primitor
Ah!de-as putea opri clipirea,trecerea absurda ...
sa scriu pe buzele tale poemele iubirii,
marile poeme ale iubirii dintre noi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Astept cu placere comentariile voastre!
Va multumesc mult!
Mai poftiti!