marți, 21 iulie 2009

DACA TU...


"Cioburi de inima vorbe de stele ecuatii fara contur infinitul vazut in spatiul ciobit de abstract!" Mi-am luat ratiunea si am raspandit-o peste tot,unde mai ramasese loc liber.Si apoi m-am dus sa ma razboiesc cu viata!Daca tu esti langa mine si iti simt sufletul aproape,gradinile cu verbine si havuzuri de platina imi cresc sub pleoape...
Daca te stiu langa mine,am sa ridic din luturi marunte,marete castele si mar catedrale cu luceferi pe frunte...
Daca esti langa mine si iti simt sufletul aproape,aerul e mai respirabil si dulce,noapte imi este prietena si plutesc peste ape...
Iubindu-te,as fi vrut sa-ti daruiesc tot...
Nu tot ce-am avut,pentru ca am avut prea putin...
Dar tot ce ti-ar fi trebuit ca sa fii fericita...
Lumina topita in caise si lanuri,zorii imbalsamati cu freamat si roua,tineretea mea aramie ca o paine de grau,sa o tii in mainile tale amandoua...
Mai mult decat am avut as fi vrut sa-ti dau...
Pentru ca am luat de pretutindeni ca sa arunc in balanta,si balanta sa atarne spre tine...
Darurile mele,ce putine au fost,si fara rost...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Astept cu placere comentariile voastre!
Va multumesc mult!
Mai poftiti!