luni, 29 iunie 2009

SA NU TE SPERII-scrisoare iubitei mele

"Cioburi de inima vorbe de stele ecuatii fara contur infinitul vazut in spatiul ciobit de abstract!" Mi-am luat ratiunea si am raspandit-o peste tot,unde mai ramasese loc liber.Si apoi m-am dus sa ma razboiesc cu viata!sa nu te opresti
cand prin camera ta voi trece fara
sa vezi sau sa simti-va fi doar o parere
si chiar casa ta din blocul de langa parc
sprijinita de cer si pe cer va fi,singularul unei
rani izbucnita din artere.
am ajuns ,iata,in bratele tale
strabatand spatii egale intre camera mea
si muntii de iarba din parcuri
- si spun-
iubirea pentru tine ma tulbura
te simt precum dimineata de toamna tarzie
cand bruma se aseaza cuminte.
si chiar vocea ta
ma topeste
limpezeste-ma intr-un sarut
inalta-te pe umerii mei
ca intr-o arteziana fantana
iubito...

Un comentariu:

Astept cu placere comentariile voastre!
Va multumesc mult!
Mai poftiti!