miercuri, 22 iulie 2009

CANTEC DE DOR


"Cioburi de inima vorbe de stele ecuatii fara contur infinitul vazut in spatiul ciobit de abstract!" Mi-am luat ratiunea si am raspandit-o peste tot,unde mai ramasese loc liber.Si apoi m-am dus sa ma razboiesc cu viata!Norul care l-ai cantat
e si dat e si luat
si oricum ai vrea sa-i spui
e al tau si-al nimanui.
Susul e pe dedesubt,
soarele-un intreg din rupt,
zboru-n el este vazut
inaltat dintr-un cazut
ca si sufletul trudit
rasarind din asfintit.
Izvorul cum este pus
curge cu apele in sus
si nu poate fi oprit
ca-i tacutul din grait.
Muntele cat e de-nalt
sta cu chipu-n celalalt
unde bradul i-a crescut
nevazutul din vazut.
Carnea rea cand cred ca-i carne
e doar locu-n care-adoarme
dragostea ce m-a prescris
cand esti treaza eu sunt vis
care mangaie si doare
cuibul cel mai de la soare
si moartea dintr-o nascare.
Lasa plansul sa ma-mbrace
dintr-o flacara de pace
cu lumina care-o cresti
pe sub ochiul ce-l feresti
nu se-ntreaba,nu se stie
cum e arderea sa-i fie
nascutului din fetie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Astept cu placere comentariile voastre!
Va multumesc mult!
Mai poftiti!