luni, 13 iulie 2009

NERENUNTARE


"Cioburi de inima vorbe de stele ecuatii fara contur infinitul vazut in spatiul ciobit de abstract!" Mi-am luat ratiunea si am raspandit-o peste tot,unde mai ramasese loc liber.Si apoi m-am dus sa ma razboiesc cu viata!"Flori nu voi mai culege."ast vers ma urmareste
o seara din "Infernul" lui Dante-mi aminteste,
in care coborasem zdrobiti,ca-ntr-un cosmar,
tu cu privirea alba,eu vrand mai calm sa par,
reci victime-n duelul iubirii compromise
ast vers m-a pus pe ganduri(e smuls din alte-abise),
simtind pe cand poemu-l citeam c-un ochi senin,
ca el ar vrea sa schimbe intregul meu destin.
O!Tu,ca o minune ce te indrepti spre mine
cu mainile de toate alinturile pline
(fantastica naluca venind cu pasi marunti),
sa stii ca la amara dulceata-a ta eu nu renunt,
si de-a iubi o zana cu ochi adanci ca marea,
in care vad,si daca-s momit de-mbratisarea
din vis,fara de seaman,acelasi semn hain
aceeasi spaima crunta si-acelasi crunt destin?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Astept cu placere comentariile voastre!
Va multumesc mult!
Mai poftiti!