marți, 14 iulie 2009

ARIPI


"Cioburi de inima vorbe de stele ecuatii fara contur infinitul vazut in spatiul ciobit de abstract!" Mi-am luat ratiunea si am raspandit-o peste tot,unde mai ramasese loc liber.Si apoi m-am dus sa ma razboiesc cu viata!Aripile ingerului meu pazitor au fost pentru o perioada frante si insangerate.
Acum incepe sa se vindece si sa-i dea pene noi si frumoase si ma acopera cu si mai multa putere ,ajutandu-ma sa revin .
Incep sa simt zborul in care ma duce supraveghindu-ma permanent,simt cum alunec spre cer si cum tot ce-a fost rau in viata mea dispare ca un fum.
Ajutorul aripilor sale imi este nespus de drag.
Ma ajuta sa cresc !
Iubirea si aripile ingerului meu ma poarta spre culmile cele mai inalte,acele culmi greu de inchipuit ca pot fi atinse.
Nu mai vreau sa ma mai prabusesc niciodata.
Va promit voua tuturor ,dar mai ales celei pe care o iubesc atat de mult.Adancul fiintei mele a fost zdruncinat,dar acum dragostea si aripile ingerului meu protector fac sa creasca in mine ceva ce nu credeam ca voi mai avea:puterea si hotararea.
Te iubesc femeie draga ,pentru ca si tu esti ca si ingerul meu protector si mi-ai aratat asta!
Undeva in mine zacea poate de multa vreme puterea si determinarea pe care ai fost in stare sa le scoti la lumina si-ti multumesc pentru asta ,iubita mea.
Crede-ma ca destul de curand cu ajutorul aripilor recapatate voi reusi tot ce ti-am promis iubita mea.
Te iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Astept cu placere comentariile voastre!
Va multumesc mult!
Mai poftiti!