duminică, 5 iulie 2009

DE AMORE-din nou,iubitei

"Cioburi de inima vorbe de stele ecuatii fara contur infinitul vazut in spatiul ciobit de abstract!" Mi-am luat ratiunea si am raspandit-o peste tot,unde mai ramasese loc liber.Si apoi m-am dus sa ma razboiesc cu viata!N-am uitat cu ce cuvinte mi-ai spus ,dulce caprioara
ca-n viata pentru tine ochii mei sunt o comoara;
n-am uitat nici voluptatea,cand mi-ai dat in umra sura,
cea mai dulce sarutarece putea s-o dea o gura
As sa-ti fiu iubitul visurilor ce-ti framanta
inima si-ntransa dulce psalmul dragostelor canta;
si in fiecare noapte eu mi-am zugravit in minte
chipul tau,poetizandu-l cu conture dragi si sfinte!
Si precum se povesteste in legende de maestrii,
sa m-astepti s-apar in taina dupa gratia ferestrii
tu sa te strecori afara si-ametindu-ma cu glume,
ca un FAT-FRUMOS din basme,sa te fi rapit in lume
sper insa ca toate-acestea sa devina fapt real,
n-ai gresit facand din mine un romantic ideal.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Astept cu placere comentariile voastre!
Va multumesc mult!
Mai poftiti!