marți, 21 iulie 2009

INGER


"Cioburi de inima vorbe de stele ecuatii fara contur infinitul vazut in spatiul ciobit de abstract!" Mi-am luat ratiunea si am raspandit-o peste tot,unde mai ramasese loc liber.Si apoi m-am dus sa ma razboiesc cu viata!Te-am visat asta noapte inger purtator de lumina,am intrat in odaie la tine si m-am asezat pe o etajera.Eram ca o statueta lejera cu unghii diamantine ,iar tu erai inger de lumina.
Dormeai atat de frumos ingerul meu!
Iar eu statueta de jad cu unghii si ochi de diamant am inceput,in timpul noptii,sa sclipesc si somnul tau a devenit si mai frumos.
Apoi am sarit pe covor,desfacandu-ma in sapte bucati iar nucleul meu era sonor si somnul tau dulce si lin s-a spart in sapte fragmente care au devenit transparente ca buzele noastre intr-un sarut.
Asa am trecut prin noapte de sapte ori cate sapte,tu inger de lumina ,eu statueta de jad cu irizatii diamantine.
Adevarat?
Da si nu! Doar am visat ,ingerul meu de lumina.Am visat si-astept sa se-ntample!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Astept cu placere comentariile voastre!
Va multumesc mult!
Mai poftiti!