miercuri, 22 iulie 2009

TAINA SERII


"Cioburi de inima vorbe de stele ecuatii fara contur infinitul vazut in spatiul ciobit de abstract!" Mi-am luat ratiunea si am raspandit-o peste tot,unde mai ramasese loc liber.Si apoi m-am dus sa ma razboiesc cu viata!Cum ne cutreiera spre seara
visul in mantie stelara,
plutim pe umbra unui tei
lin curgator din pasii tai
Si-n noaptea asta o sa-nceapa
lumina tremurand din apa,
cand sarutatea ta femeie
in frigul carnii e-o scanteie,
si sangele se-nmiresmeaza
urcand pe fiecare raza.
Chiar daca-n ornicul de floare
se-aud si aripi cazatoare,
in sarutarea mea si-a ta
pulseaza margini dintr-o stea
din cantecul care-a ramas
iubirii mele sa dea glas
si-n lavrima ce ne supune
chemarii tale sa-i dea nume.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Astept cu placere comentariile voastre!
Va multumesc mult!
Mai poftiti!