sâmbătă, 18 iulie 2009

FLOAREA INIMII




"Cioburi de inima vorbe de stele ecuatii fara contur infinitul vazut in spatiul ciobit de abstract!" Mi-am luat ratiunea si am raspandit-o peste tot,unde mai ramasese loc liber.Si apoi m-am dus sa ma razboiesc cu viata!Pe piscurile cele mai greu accesibile creste floarea de colt,floare careia eu ii spun floarea inimii pentru ca este foarte greu de ajuns la ea.
Asa cum foarte greu se ajunge la aceasta floare ,tot asa de greu este si atunci cand iubest si nu poti ajunge la inima celei pe care o iubesti decat, poate, cu niste eforturi supraomenesti.Te iubesc femeie ce semeni cu aceasta floare ,pentru ca ma faci sa lupt .Ma faci sa lupt sa pot admira aceasta floare,floarea inimii mele.
Undeva ,candva ,nu mai stiu unde si cand,dar nu mai conteaza,astept ca aceasta floare sa se deschida numai pentru mine.Inima mea plange pentru floarea ce se admira atat de greu.
Te iubesc si nu voi inceta sa-ti repet asta pana nu voi mai reusi macar o singura data sa mai admir frumusetea florii tale si sa simt parfumul tau suav frumoasa floare a inimii mele.
Dupa aceea pot sa si mor,nimic nu va mai conta,decat faptul ca efortul mi-a fost rasplatit.
Frumoasa mea floare de colt- floarea inimii,rasplateste acest efort pentru ca nu vreau sa te rup ,vreau doar sa te admir,sa-ti simt parfumul,sa te-ador.
Te iubesc FLOAREA MEA DE COLT !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Astept cu placere comentariile voastre!
Va multumesc mult!
Mai poftiti!