luni, 20 iulie 2009

IN NUMELE TAU


"Cioburi de inima vorbe de stele ecuatii fara contur infinitul vazut in spatiul ciobit de abstract!" Mi-am luat ratiunea si am raspandit-o peste tot,unde mai ramasese loc liber.Si apoi m-am dus sa ma razboiesc cu viata!Demult s-a daramat capela scunda si o boala se tanguie singura.
Te-as picta privind un bastion asediat,dar slava Domnului sunt aici aproape de tine,te-am vrut mai mult ca oricand si ademenindu-ma cu bratul tau am fost intr-adevar ceea ce ai crezut.
M-am asezat timid langa tine-cu cata bucurie iti priveam mana-frunza,suflare langa suflare si fericiti zambeam soartei dintr-un perete.
Fara intrebari,fara pauze ne-am apucat brusc de maini-ce copilarie Doamne am mai avut-privirile ne-au aruncat trupurile in abis.
Sunetul vocii tale:"Vino,mai aproape,asa,cuminte!"
Iar tu sa respiri si sa dormi,sa respiri langa mine,nu ma respinge iubito!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Astept cu placere comentariile voastre!
Va multumesc mult!
Mai poftiti!