luni, 20 iulie 2009

AS VREA PATRU OCHI


"Cioburi de inima vorbe de stele ecuatii fara contur infinitul vazut in spatiul ciobit de abstract!" Mi-am luat ratiunea si am raspandit-o peste tot,unde mai ramasese loc liber.Si apoi m-am dus sa ma razboiesc cu viata!Desi n-am patru ochi,as vrea sa fiu cu ochii in patru...gandindu-ma la cei trei blestemati pentru eternitate si condamnati la chinuri vesnice si Doamne fereste ,dupa Ixiopn,Tantal si Sisif sa nu fie cu mine patru.
As vrea sa am ochii rotunzi ca marea ducesa bufnita,dar sa vad si lumina;nu vreau sa strabat nesfarsirea ca Ixion roata de foc,nici ca Tantal care-a vrut sa dea si muritorilor din ambrozie si nectar sa bea...furate din tainul zilnic al zeilor si nici ca Sisif sa car la nesfarsit pietroiul.As vrea patru ochi pentru ca prea m-am lovit mereu de steiuri taioase si m-am strivit sub poruncile zeilor.
Deci sa am ochii rotunzi ca marea ducesa,bufnita,sa vad si noaptea si ziua,noapte intunecata in care mi-am bagat fara sa vreau sufletul si ziua inegurata care continua aceasta noapte.
Sa am ochii in patru,sa incep sa fiu doar spectator la zilnicul teatru,si mai ales daca nu vreau sa ma adaug la mitologicii trei va trebui sa nu-i ating cu nici un fir de praf pe zei.
Imi doresc ochii ducesei bufnita sa vad urmele pasilor lasati de tine ziua si noaptea,sa te veghez noaptea din copacul de langa casa ta, iar ziua sa pot zbura ca marea ducesa ,bufnita si sa-ti supraveghez cararile.
Dar ce vorbesc de-a surda,nu e nici loc,nici timp pentru mine in Olimpul tau,sau pentru umilita-mi umbra;eu raman langa destinul multor milioane ,carne si umbra pe care n-o vezi decat daca ai patru ochi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Astept cu placere comentariile voastre!
Va multumesc mult!
Mai poftiti!