marți, 7 iulie 2009

SONET-dragei mele iubite

"Cioburi de inima vorbe de stele ecuatii fara contur infinitul vazut in spatiul ciobit de abstract!" Mi-am luat ratiunea si am raspandit-o peste tot,unde mai ramasese loc liber.Si apoi m-am dus sa ma razboiesc cu viata!Cand insusi glasul gandurilor tace,
Ma-ngana cantul unei dulci evlavii
Atunci te chem;chemarea-mi asculta-vei,
Din neguri reci, plutind,te vei desface?
Puterea noptii bland insenina-vei
Cu ochii mari si purtatori de pace?
Rasai din umbra vremilor incoace
Ca sa te vad venind-ca-n vis asa sa vii!
Cobori incet...aproape,mai aproape
Te pleaca iar zambind peste a mea fata
A ta iubire cu-n suspin arat-o
Cu geana ta m-atinge peste pleoape
Sa simt fiorii strangerii in brate.
Pe veci iubito,vesnic adorato!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Astept cu placere comentariile voastre!
Va multumesc mult!
Mai poftiti!