marți, 14 iulie 2009

PRAF DE STELE


"Cioburi de inima vorbe de stele ecuatii fara contur infinitul vazut in spatiul ciobit de abstract!" Mi-am luat ratiunea si am raspandit-o peste tot,unde mai ramasese loc liber.Si apoi m-am dus sa ma razboiesc cu viata!Adum cu migala praf,praf de stele oameni buni!
Praf ce-l voi darui iubitei sa-si creeze din el singura steaua ei.
praful acesta stelar il adun in zborul meu catre mai bine .Il culeg in saculeti dincea mai scumpa matase si ii strag binela gura pentru a nu pierde nici macar un fir din acest praf atat de pretios cu care iubita isi va intocmi steaua ei.
Mi-am rugat ingerul sa ma poarte cat mai sus ,printre cele mai frumoase stele ale universului si sa-mi permita sa adun praful acesta stelar pentru dragostea mea.Uite ca o face!
Ce inger ascultator si bun am!de fapt asa sunt toti ingerii,dar noi oamenii nu-i vedem decat foarte rar.Ce pacat!Daca am vedea ingerii nostri mai des,poate peste tot in univers ar fi armonie si iubire.
Ma duse catre o stea din constelatia Orion si imi spuse ingerul:"Alege dragul meu acest praf de stea si da-i si un nume ca inca n-are!"
Cat de bine m-am simtit la cuvintele lui!
Oare ce nume sa-i dau eu daca-l culeg pentru iubita?
Nu mai bine o las pe ea sa-si numeasca singura pulberea devenita stea?
Ma duce si ma aduce mereu ingerul ,ma duce sa culeg praful stelelor si ma aduce sa-l depozitez la picioarele iubitei.
Si-mi spune mereu sa-l numesc,dar nu pot.Pana la urma ii voi spune totusi cumva daca voi vedea ca mai insista atata acest inger al meu.Poate chiar acum ii voi spune prafului de stele :IUBIRE !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Astept cu placere comentariile voastre!
Va multumesc mult!
Mai poftiti!