duminică, 5 iulie 2009

INIMA-o noua scrisoare iubitei

"Cioburi de inima vorbe de stele ecuatii fara contur infinitul vazut in spatiul ciobit de abstract!" Mi-am luat ratiunea si am raspandit-o peste tot,unde mai ramasese loc liber.Si apoi m-am dus sa ma razboiesc cu viata!E primavara cea dintai
cand plec cu greu de langa tine
si te framanti la capatai,
sa afli cat ma simt de bine.
Iar mana-ti floare de lamaie,
pe frunte-mi s-a lasat usor,
sa-i prinda gandului izvor.
dar fruntea mea dormea pustie
Iar mana-ti tremurat de stele
cazu pe pleoapele-mi inchise,
sa simta ce visez sub ele
dar ochii mi-erau goi de vise
Iar mana-ti ca o alintare,
pe gura-mi muta s-a lasat,
sa prinda ultima chemare
dar buzele-mi nu s-au miscat
Atunci cu degete de ace,
adanc infipt-ai mana ta
in piept,sa stii in el ce face
inima?
Si linistit-ai ras cuminte,
jucand-o-n mana ta duioasa
caci ea era mereu fierbinte,
de ranile primite-n viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Astept cu placere comentariile voastre!
Va multumesc mult!
Mai poftiti!