duminică, 28 iunie 2009

APROAPE SUPUS

"Cioburi de inima vorbe de stele ecuatii fara contur infinitul vazut in spatiul ciobit de abstract!" Mi-am luat ratiunea si am raspandit-o peste tot,unde mai ramasese loc liber.Si apoi m-am dus sa ma razboiesc cu viata!La insetat crepuscul
Sa ma astepti ca pe o apa fara albie
palpitand in vechile atlase...
Eliniste sub curcubeele secerate cu bruma,
nu, plecaciuni nu strang sub gluga-ntunecata
Odata ,poate,voi reveni din necuprins
("e simplu ca si psalmul" se va zice)
cu o aquarela naiva in mana
desprinsa cu strigat
din criptograma crengilor solare
te voi intampina.
O tu ,orhidee cu trei petale, desfirate
(una in forma de strigat
rasucit ca o gheara in timp)
Si ma voi apropia de taramul suav
-simplu ca aerul-
toamna aproape supus,
urcand intr-un fir ce se va naste...
Voi sta si voi asculta caderile,
cantecvul ploii
vuiet rupt in neintelesul din lucruri,
aproape supus...
voi sta sa privesc
cu ochii arsi de dogori
ninsorile stinse din cumpeni
aproape supus...
de iubirea catre tine
imi las gesturile nascute din abur
si scriu pe umarul mat al sticlei
prezent
stau si ascult strigatul
din visul petalelor
....aproape supus!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Astept cu placere comentariile voastre!
Va multumesc mult!
Mai poftiti!