sâmbătă, 27 iunie 2009

FRANTURI DE SUFLET-din inima pentru o alta inima

"Cioburi de inima vorbe de stele ecuatii fara contur infinitul vazut in spatiul ciobit de abstract!" Mi-am luat ratiunea si am raspandit-o peste tot,unde mai ramasese loc liber.Si apoi m-am dus sa ma razboiesc cu viata!Ma gandesc cu durere ca iubesc o fiinta minunata,care trece acum prin cele mai cumplite momente posibile pentru un om.
De ce doare dragostea uneori,oameni buni?
De ce acest sentiment atat de nobil care este iubirea,poate sa si doara oare?
Imi pun mereu aceeasi intrebare si nu-mi pot raspunde.
Se rupe incet,incet in mine ceva si poate nu-mi voi explica niciodata pentru ce atat de multa suferinta din pricina celui mai frumos sentiment al umanitatii:dragostea!
Frumoasa povestea lui Shakespeare despre Romeo si Julieta lui,nu-i asa?
Dar aceasta poveste se repeta iar si iar la nesfarsit!Ce pacat!
Invata-ne Doamne cum sa iubim fara sa suferim!
Tu stii cel mai bine poate cum se face asta!
Ce frumoasa ar fi viata si dragostea mai ales fara suferinta!
Pe ce planeta a universului vom gasi oare linistea necesara sa iubim !
Aici se pare ca nu putem face asta fara durere si suferinta.
Ce psihologi si profesori universitari pot raspunde oare la aceste intrebari?
Oamenii simpli stiu sigur ca nu pot!
Cine ne poate ajuta oameni buni?
O sa spuneti ca Dumnezeu si credinta in El!
Poate asa este!Dar daca nu-i asa?Intreb si eu!
Nu mi-am pierdut credinta in Dumnezeu,sa nu intelegeti asta!
Ar fi deja foarte grav!
Ce poti face oare atunci cand iubesti si cel pe care-l iubesti nu mai poate iubi din pricina altciuva care i-a rupt inima?
Cum sa mai ai curajul sa-i spui acelei persoane ca o iubesti cum n-ai iubit niciodata?
Daca cineva va putea raspunde la atatea si atatea intrebari,as vrea sa-l cunosc personal!
Sunt sigur ca nu-mi va raspunde nimeni la toate!
Nici nu cred ca ar avea cum.Doar daca a descoperit cu adevarat secretul dragostei.
Cand la un loc ne-am pus in doi siragul
De clipe tandre doua cate doua,
Prin scurta lor atingere de praguri
Ni se dublau ca boabele de roua.
Numai asa pamantu-i alta stea.
Secundele cresc diametrul orei-
Menita sa ne umple,sa ne stea
In susul si in josul aurorei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Astept cu placere comentariile voastre!
Va multumesc mult!
Mai poftiti!