miercuri, 18 martie 2009

Urme noaptea

"Cioburi de inima vorbe de stele ecuatii fara contur infinitul vazut in spatiul ciobit de abstract''
M-am uitat deasupra urmelor pasilor Tai si-am incercat
sa-Ti urmez calea.
Pietr ascutite de ganduri,pomi ucisi de uitare si-un cer de-abia-si mai purta numele catre speranta.
M-am uitat deasupra urmelor mainilor Tale si mi-am folosit iscusinta pentru a le pricepe munca de-o viata.Odihna intrerupta de tipat.
M-am uitat deasupra urmelor inimii Tale si mi-am vazut chipul.
Mi-a fost de ajuns.
Noaptea pe furis pravalindu-ma in straturi de intuneric luminos,cu intensitate vibrand.
Alb-negru de care ma apar cu mana la ochi;
negru cald de lumina,negru ce-l plamadesc in mine insumi
risipindu-l valuri,valuri in fum
pana cand simt cum mi-atinge lumina de noapte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Astept cu placere comentariile voastre!
Va multumesc mult!
Mai poftiti!