vineri, 20 martie 2009

Credinta

"Cioburi de inima vorbe de stele ecuatii fara contur infinitul vazut in spatiul ciobit de abstract!" Mi-am luat ratiunea si am raspandit-o peste tot,unde mai ramasese loc liber.Si apoi m-am dus sa ma razboiesc cu viata!
Peste inima bratelor Tale,peste ganduri si nume,soarele timpului va apune.Te astept atunci cu fericirea deschisa s-alini iubirea picurata,sa-Ti plang icoana minunata.Te apropie sufletul sa Ti-l ating,Te apropie mai repede ...ma sting.
aud un cutit intr-un hohot de plans;vad un ochi inebunit de o lacrima,simt geamatul buzelor mute,chem .Un inger mort de foamea cuvintelor ma ajuta.De atata durere eu am obosit.El nu,doar ceasul.Apoi,inapoi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Astept cu placere comentariile voastre!
Va multumesc mult!
Mai poftiti!