sâmbătă, 21 iunie 2014

Incet,dar sigur....-iubitei

"Cioburi de inima vorbe de stele ecuatii fara contur infinitul vazut in spatiul ciobit de abstract!" Mi-am luat ratiunea si am raspandit-o peste tot,unde mai ramasese loc liber.Si apoi m-am dus sa ma razboiesc cu viata!

Incet,dar sigur m-andragostesc de tine
Iti cer din suflet:Grija s-ai de mine!
Caci inima-mi plapanda
Si mult prea suferinda
Nu vrea sa simta iara
Fiorul de-odinioara!

Mi-esti draga mult
Cuvinte nu-s in plus
Caci far' de voie ,atat de-acut
Inimia tu mi-ai strapuns!
Te rog ,din inima,cu drag
Tu suffletul sa mi-l primesti in prag!

Si iti promit,c-atunci cand vrei
Pe-al meu suflet poti pune temei
Nu-s pacalici
Nici mascarici
De te iubesc,
 Eu inima ti-o daruiesc!


   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Astept cu placere comentariile voastre!
Va multumesc mult!
Mai poftiti!