vineri, 20 iunie 2014

ALE NOASTRE SUNT TOATE TIMPURILE...

"Cioburi de inima vorbe de stele ecuatii fara contur infinitul vazut in spatiul ciobit de abstract!" Mi-am luat ratiunea si am raspandit-o peste tot,unde mai ramasese loc liber.Si apoi m-am dus sa ma razboiesc cu viata!
La marele ceas din cer tot uitandu-ma
Ma lamurii ca pierdui anotimpurile
Si ma trezii ,in gand,veselindu-ma 
Ca ale noastre sunt toate timpurile

Nu sper sa intalnesc extra-terrani
Nici nu am sa ajung sa am prea multi bani.
Dar tot ce inteleg prin lume trecand
E doar faptul ca timpu-i plapand

Si e doar al meu si al  tau 
Il vreau pe al tau,ti-l darui pe-al meu....
Si sa fii sloboda de tot ce-i trecut
Gandindu-te doar,la un nou inceput!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Astept cu placere comentariile voastre!
Va multumesc mult!
Mai poftiti!