luni, 20 ianuarie 2014

ABSTRACT

 "Cioburi de inima vorbe de stele ecuatii fara contur infinitul vazut in spatiul ciobit de abstract!" Mi-am luat ratiunea si am raspandit-o peste tot,unde mai ramasese loc liber.Si apoi m-am dus sa ma razboiesc cu viata!

Iarna

Intindere alba...

Paduri incetosate...

Cu lumini de miere

 

Muntii inalti

Impaduriti in mirese de magnolia

Si-au invelit varfuri in gheata

 

Trei molizi

Umbra fac unei ciute

Care si-a ingropat nerabdator ,

In dreptul lor

Copitele

In pulberea zapezii.

 

Ciuta zvacneste

Caci timpul fugareste

In rape-ntunecate

Si eu masor gleznele ei

Si-acei molizi ce-s trei.

 

Fosnesc molizii

Pastrand urmele ciutei de ceata

Iar sub ramuri

Ca o comoara-i aratarea

De ceata plina 

Si lumina...

Fecioara iernii

Ce-adulmecase vant de primavara

Cu nara ei salbatica

Ultima oara..... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Astept cu placere comentariile voastre!
Va multumesc mult!
Mai poftiti!