duminică, 10 mai 2009

RELUARE DE LUCRURI

"Cioburi de inima vorbe de stele ecuatii fara contur infinitul vazut in spatiul ciobit de abstract!" Mi-am luat ratiunea si am raspandit-o peste tot,unde mai ramasese loc liber.Si apoi m-am dus sa ma razboiesc cu viata!
Acum o vreme mi-a venit timpul impartirii
Mi-am dat bratul catre un ajutor sufletesc;mi-am dat piciorul catre drumul ce ma va duce dincolo.
Doamne ce rana purta!
Mi-am dat umarul catre sprijinul necesar,mi-am dat...
Dar ce mai aveam de dat?!
Capul mi-l luasera demult ceilalti,inima era impartita;cioburi,cioburi...
Ma doare taietura dintre vene si gand.
Scarbit,te-ai uitat la ea si mi-ai refuzat-o.
Restul l-am unit cu pamantul si am reasteptat a ma reintregesc intr-o reluare fireasca
de lucruri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Astept cu placere comentariile voastre!
Va multumesc mult!
Mai poftiti!